Často kladené otázky

Najčastejšie otázky:

Akým spôsobom je možné objednať?

Zákazník môže svoju objednávku zrealizovať viacerými spôsobmi a to:
1. Prihlásením sa do nášho e-shopu a následným nákupom cez košík
2. Emailom na adrese [objednavky@game-center.sk]
3. Telefonicky na mobilnom tel. čísle: 0911611644 alebo 0903716923

Najjednoduchší spôsob objednania  je cez e-shop. V takom prípade kupujúci určite dostane výrobok, ktorý ste si objednali.

Akým spôsobom mi bude doručená objednávka a aký je poplatok za dopravu?

Kuriérom priamo do domu za minimálnu cenu 3,99 €
Na výdajne miesta Zásielkovne za minimálnu cena 2,99 €

Všetky produkty ktoré sú na webe nájdem u Vás na sklade?

Nie všetky tovary máme bezpodmienečne na našom sklade, pretože tovar sa obmieňa pomerne rýchlo. V prípade, že Vami objednaný tovar je už vypredaný, je len na Vás, či naň počkáte alebo si vyberiete nami odporúčaný podobný výrobok. Samozrejme máte nárok objednávku aj zrušiť.

Koľko dní trvá dodanie tovaru?

Objednávky vybavujeme tak rýchľo ako je to len možné. Naši kolegovia spracujú Vašu objednávku a pošlú Vám spätnú odpoveď do 1 pracovný deň. Následne Vám tovar bude doručený do 2-3 pracovných dní od potvrdenia objednávky. V prípade, že nastane nejaký problém, okamžite Vás budeme kontaktovať. Nezodpovedáme za oneskorenie dodávky tovaru spôsobenej kuriérom. 

Vyhliadol som si tovar na e-shope a teraz ho už márne hľadám. Prečo?

Na našej stránke je cca 4000 produktov, ale skutočný sortiment je okolo 6000 produktov. Keďže sa tento sortiment aj zásoba často mení, niektoré produkty sa stanú "inaktívnymi" na kratšiu-dlhšiu dobu. Môže to znamenať, že ten istý tovar už žiaľ nebude vôbec, miesto neho bude nejaký iný alebo Vám poradíme, kedy bude zas.

Mám špeciálnu prosbu ohľadne objednávky. Čo mám robiť?

Aj na ňu máme riešenie! Najlepšou voľbou je na konci objednávky pripísať do "poznámok" svoju požiadavku (tovar prevezme kolega, budem doma v čase...atď.)

Pred chvíľou som si objednal ale na niečo som zabudol...

Žiadny problém! Kľudne odovzdajte ďalšiu objednávku, objednávky vybavíme spoločne ako jednu.

Môžem si zadarmo sťahovať?

Ano, na našej stránke v menu Info o produktoch si môžete prezrieťť, poprípade stiahnuť katalógy, návody, dokumentácie a pravidlá hier.

Zabudol som si heslo....

Žiadny problém! Systém Vám vygeneruje nové heslo (ktoré si môžete kedykoľvek zmeniť) a pošle Vám ho na mailovú adresu. Stačí kliknúť v menu na "zabudol som si heslo". Potom sa už bez problémov prihlásite do e-shopu.

Sledovanie zásielky - tracking

V prípade dodania do výdajne Packety posielame spolu s potvrdením aj číslo zásielky (napr. Z 123 4567 890). Stav zásielky si môžete overiť na https://tracking.packeta.com/sk/tracking/search po zadaní čísla zásielky.
V prípade, že ste číslo zásielky nedostali neváhajte nás kontaktovať na objednavky@game-center.sk.  

heureka.sk najnakup.sk