Hodnotenie obchodu
Výpis hodnotení
Obchod sa mi páči. Má široký výber tovaru a vždy tam nájdem to čo potrebujem. Snáď jedna drobnosť mi vadí. Dĺžka dodania by mohla byť kratšia.
Dobrý deň pán Andrej J.,
veľmi ľutujem vzniknutú situáciu a ďakujeme za Vašu recenziu. Ako vidíte podľa trackingu zásielku sme odovzdali Packete nasledujú pracovný deň, žiaľ na miesto určenia by sa mala dostať až dnes. Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za dlhú čakaciu dobu aj v mene dopravcu - Packety.
Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis, určite nájdeme nejaké kompenzačné riešenie za dlhší čas dodania.
S pozdravom
kolektív Game-center.sk
rýchle doručenie v dobrej kvalite
Tovar objednaný 7.8. ,doručený 13.8.
Dobrý deň Štefan,
ďakujeme za vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za dlhšiu dodaciu lehotu.
Žiaľ sme tiež zistili, že odkedy Packeta podpísal zmluvu s Temu, ich dodacie lehoty sa predĺžili.
Sme v neustálom kontakte s kuriérskou službou, ktorá prisľúbila, že sa rozširuje vozový park a naberajú aj nových zamestnancov a tie čínske balíky budú v budúcnosti považovať za druhoradé, pretože aj oni majú pocit, že takto prídu o európskych zákazníkov.
Kontaktujte prosím náš zákaznícky servis, určite nájdeme nejaké kompenzačné riešenie za dlhší čas dodania.
Ďakujeme.
Kolektív gamecenter.sk
Bez problémov objednané a rýchlo doručené v nedeľu večer som objednal a v utorok poobede mi tovar bez problémov dorazil.
na 100%
Dobrý deň, mrzí nás to že peniaze Vám neboli ihneď poslané keďže máme nejaké postupy vo firme.
Mrzí nás táto vaša negatívna skúsenosť, zapracujeme na tomto našom nedostatku.
s pozdravom Alinko.sk
Obchod jednoznačne odporúčam,nakupujem pravidelne
Super rychlo vybavena objednavka, dakujem este raz
tovar, ktorý uvadzajú na sklade pravdepodobne nemajú a aj keď mi oznamili že ho dlhodobo nemajú tak to na ich stranke nezmenili ... zavadzanie kupujúcich ... už som to mohol mať davno objednané z Aliexpresuu .... ale som rád za ich odpoveď ... "že chápu moju flustráciu...." ale ja nechapem potom ich prístup ....
Ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Je nám veľmi ľúto, že Vaša skúsenosť s naším e-shopom nesplnila Vaše očakávania. Oceňujeme, že ste nás upozornili na tento problém.
Chceme sa Vám ospravedlniť za oneskorenú reakciu a za situáciu, ktorá nastala s dostupnosťou tovaru. Náš tím momentálne pracuje na tom, aby sa takéto situácie v budúcnosti neopakovali. Vážime si Váš čas a Vaše podnety nám pomáhajú zlepšovať naše služby.
Chápeme Vašu frustráciu a mrzí nás, že sme vo Vašom prípade nedokázali splniť naše štandardy. Pracujeme na tom, aby informácie o dostupnosti tovaru na našej stránke boli vždy aktuálne a aby naši zákazníci mali čo najlepší zážitok z nakupovania.
Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám s čímkoľvek pomôžeme.
Ešte raz sa ospravedlňujeme a dúfame, že nám dáte v budúcnosti ďalšiu šancu napraviť Váš dojem.
S pozdravom,
